【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

馬明心穎BB 撑枱腳歎日本菜

發佈時間: 2017/04/11

馬國明與黃心穎的感情發展,似足一齣連續劇,馬明遲遲不肯踏出第一步,提起戀事即刻支吾以對,反而不及心穎BB表現大方。不過,昨日他終於有料爆︰「之前放假約咗佢(心穎)出街食日本菜。」看來感情邁進一大步。

馬國明、楊明及蔡思貝等昨日出席劇集《心理追兇Mind Hunter》之「極速任務」宣傳活動,即場舉行小型高卡車比賽,可惜馬明表示通宵拍劇,開工太累怕不夠精神而放棄出賽。正忙於拍攝《宮心計2:深宮計》的他,澄清近來每日只是開兩組,時間都算正常,故沒有爭取更多休息時間。記者笑問黃心穎可有煲湯畀他飲?馬明笑言︰「無喎,反而胡定欣就有,佢屋企人攞壺湯嚟,佢分咗啲畀我飲。」

蔡思貝跣胎撞泵把

傳媒再追問馬明與心穎的感情可有進展?他竟轉口風表示︰「之前約咗一齊食日本菜。(今次又食日本菜?)我哋都鍾意食日本嘢。(咁邊個畀錢?)佢畀,因為之前有啲嘢我畀咗,朋友出街就係咁。」問到是否加深了解?他笑言發現大家都鍾意食日本菜,亦可算是有進展了。

此外,馬明大爆蔡思貝早前又撞車,她解釋︰「早前天雨路滑,架車四條車胎比較舊,所以唔小心跣一跣撞到泵把啫,依家換咗車胎就無事。」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:招潤洪