黛安
黛安

全球健康指數香港包尾 搵藥劑師幫手搞得掂

發佈時間: 2017/04/13

全球健康指數香港包尾 搵藥劑師幫手搞得掂

人口老化,對醫療需求愈來愈大。噚日黛安先聽到屈臣氏公布喺2016年,集團的香港網上保健產品類別同比增長咗70%,可見顧客對保健養生有幾重視。唔單止咁,之前屈臣氏仲做咗個全球性的健康調查,請1萬個來自11個地區的受訪者自評自己是否健康,結果香港排名最低,得45分,比全球平均分66分低咁一大截;香港得61%人自認好健康咋。

唔想再做「孱仔」,對症下藥同有正確健康知識當然緊要啦。不過調查話每5個港人得1個會向藥劑師尋求專業意見,即係話好多人食成藥都係靠估。香港醫院藥劑師學會會長崔俊明話,其實藥劑師好多時候可解答健康疑難,意見亦較可靠。要找免費諮詢都唔難,好似屈臣氏的藥劑師團隊都可以幫手㗎!

另外屈臣氏又響應「世界健康日─對抗抑鬱」的呼籲,於6月舉行「全球微笑行動」,鼓勵公眾上載笑臉自拍到http://projectlol.hk/share-smile/,與朋友分享正能量,不妨click入去睇下!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場