黛安
黛安

海洋公園Chill Out過後 港產川金絲猴BB出世!

發佈時間: 2017/04/19

海洋公園Chill Out過後 港產川金絲猴BB出世!

昨日收到來自海洋公園的喜訊,就係公園星期一(17/4)剛迎來第一隻在香港出世的川金絲猴BB!公關姊妹仲同黛安share咗幾張私密照片,只見BB乖乖躺在金絲猴媽媽的懷內飲奶,感覺好幸福。衷心祝願佢快高長大,健康快樂!

公園昨日將「香港賽馬會四川奇珍館」關閉,之後會視乎川金絲猴媽媽同BB的情況,畀佢兩母子增進感情,考慮其後兩至三天開放部分展館畀公眾參觀,大家記住留意呀。

傍晚入場 又食又玩

川金絲猴BB出世當日,正好係公園夜間美酒佳餚盛薈「Chill Out @ The South」的last day。查實黛安早兩日先至喺入面Chill Out一輪,若果唔係早排去咗宜蘭旅行,我應該更早就去湊熱鬧。當日黛安傍晚五點入場,玩咗兩個鐘頭機動遊戲,再去「海洋奇觀」歎美酒佳餚。

「海洋奇觀」水族館一到夜晚來個大變身,放滿high table,來賓除咗可以享用紅、白美酒、威士忌和其他酒類等,又可品嘗各試精緻小吃。其中一款煙肉帶子卷,廚師將煙肉捲住大大粒帶子入焗爐烤焗,既有肉香,又保留帶子的軟滑鮮甜,非常好吃。

當晚還遇到海洋公園CEO李繩宗在現場招呼朋友,黛安恭賀佢同一班同事諗咗個咁成功的活動出來,現場有很多美食、美酒攤檔,吸引遊客及居民夜晚入來玩,當中不乏帶住小朋友入場的家長;夜晚仲可以睇埋「夢幻水都」人工湖的《雙龍奇緣》的水幕表演,呢一晚認真精采呢!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場