【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孫慧雪揚言 產前拍少女寫真

發佈時間: 2017/04/19

去年底下嫁富二代男友Edwin Lo的「宅男女神」孫慧雪,早前宣布懷孕後逐步減少工作量以迎接BB的來臨。昨日雪雪陀住五個月巨肚現身劇集《不懂撒嬌的女人》宣傳,她未有透露BB性別,但就預告會在產前拍攝一輯充滿少女風的大肚相留念。

孫慧雪昨日透露已肥了20多磅,她表示︰「醫生估計BB係大B,條腰好肥,腳好長。(你上圍可有升cup?)唔知實際幾多,不過胸圍已經換咗幾次,背脊都好多肉呀!」問她會否影大肚寫真?她笑言︰「估唔到日前上載嘅新相咁大回響,我之後都打算影大肚寫真,走優雅少女風,一定要喺女人身材最好嘅時候留紀念。」問到胎兒性別,雪雪表示與老公都希望有驚喜,而BB用品亦以中性用品為主。她已計劃產後盡快復工,事關現在每日留在家中實在太悶。

唐詩詠同王浩信咀不停

唐詩詠在劇中與王浩信不停咀,笑言一個鐘咀幾次,她的角色是由不懂撒嬌到學會撒嬌,問到現實中可有向男友洪永城撒嬌?她說︰「每個女仔都會撒嬌,只要男友唔好激我哋,開心時自然會撒嬌。(洪永城係咪受呢一套?)咁就要問佢啦。」另外,談到日前撇甩洪永城,跟馬國明一起睇《風雲5D音樂劇》,詩詠解釋那是一班兄弟姊妹去支持鄭嘉穎,她沒好氣謂︰「唔好講到我同馬明私下出街好似有問題咁先得㗎!(無預洪永城?)門票由嘉穎安排,一票難求㗎!」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏