【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新片血腥度爆燈 秋生預咗被Cut

發佈時間: 2017/04/19

黃秋生曾拍過不少恐怖驚慄片,《八仙飯店之人肉叉燒包》為他帶來影帝寶座,同時也令他患上抑鬱。新作《失眠》前晚在香港國際電影節首映導演版本,充滿血腥畫面,秋生形容直逼四級尺度。

黃秋生與邱禮濤導演再度攜手合作拍驚慄片《失眠》,秋生坦言稍後上映正場時,電影需要剪走某些戲分,才能以三級版本公映。秋生解釋:「我諗其他地方會有原裝版,但唔會喺香港,其實係可惜。好似日本人當咗《人肉叉燒包》、《伊波拉病毒》及《的士判官》係經典,又搞電影節、出埋電影Box Set。歐洲觀眾都好鍾意,呢個係一個文化,唔係娛樂咁簡單。」

談到秋生近日在網上分享抗抑鬱方法,他續說︰「抗抑鬱方法都係學番嚟,因為30幾歲時,攞完影帝便患上抑鬱。(當時無工開?)我成日都無嘢撈啦,習慣晒,嗰啲抗抑鬱方法的確有用,一定要同人傾偈,有信念,做運動令到自己健康。」

衛詩雅唔敢見家棟

戲中衛詩雅遭林家棟強姦,她拍攝後全身布滿瘀傷,衛詩雅坦言投入角色,看重播才發覺尺度幾大膽,她說︰「唔怪得拍完嗰場戲,女工作人員見到我都眼濕濕,男仔就唔敢望我,個氣氛好抑壓。」衛詩雅又稱該場戲令她留下陰影,一直不敢見家棟,直到最近在金像獎頒獎禮上與家棟碰面才消除陰影。

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏