【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍片撑《拆彈專家》首映 華仔:好快可以跑跑跳跳

發佈時間: 2017/04/21

電影《拆彈專家》前晚舉行首映禮,吳卓羲、姜皓文、廖啟智及黃日華等均有出席,戲中主角劉德華因傷未癒,無法現身,但活動開始時就播出他的錄影短片,眾人不忘為華仔打氣。

大會先播出劉德華的錄音片段,華仔以戲中角色表示︰「大家好,我係爆炸品處理課嘅高級督察章在山,我今日有突發事在身,嚟唔到現場,但有一班手足同大家解除危機。」其後再播出一條片段,見到華仔相當精神,他坐在輪椅向大家打招呼︰「多謝大家配合,現場危機已經解除喇。」

隨後,華仔繼續說︰「唔係你話想宣傳就得嘅,要上天批准㗎,所以個天就要我休息一輪,希望我可以再精精神神咁見到大家。」他的聲綫有點沙啞,但仍感謝戲中一眾好友,以及台前幕後工作人員。華仔續說︰「佢哋未來會代替我『用生命保護生命』,去到世界各地宣傳。」接着向導演承諾一定會好快可以跑跑跳跳,談談笑笑出現。

吳卓羲恨拍拖

吳卓羲對於華仔日前站起來為大家打氣,他坦言︰「華哥真係好好,永遠都係報喜不報憂,希望佢快啲好番。」已單身一段日子的他,自嘲生活似個宅男,坦言很想拍拖,可惜工作太忙。

此外,姜皓文早前失落金像獎最佳男配角獎,他坦言沒有失望,亦不覺得曾志偉的得獎言論是暗寸他,希望將來同志偉合作拍戲。

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:K