【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被寸年紀大 千嬅嬲唔落

發佈時間: 2017/04/24

楊千嬅、余文樂及導演彭浩翔昨日在旺角宣傳新片《春嬌救志明》,千嬅被兩男夾攻狂寸年紀大,不過她笑說︰「動搖唔到我情商(EQ),之前導演話會陪我度過更年期,有邊個男人肯陪女人過更年期?我好感動,嬲唔落!」

千嬅昨日穿上近七吋高踭鞋現身,所以在台上小心翼翼較少郁動,即被樂仔、彭導取笑︰「你唔使郁,留畀我哋後生嘅郁!」三人在台上用玩具錘扑爆木板,預祝票房爆燈時,兩男又大講鹹濕笑話,不過千嬅訪問時表示不介意︰「拍咗八年戲,我塊面皮厚過鞋底,耳朵麻木晒。」彭導聞言笑指千嬅已習慣聽有味笑話,「我哋唔講,千嬅會唔舒服。」

挑戰華語片票房紀錄

同場的余文樂抱病現身,原來他食錯東西導致肚屙,彭導趁機笑樂仔說︰「食咁多嘢,唔通食錯後生女?」樂仔沒好氣笑說︰「隨便你!」千嬅提議眾人一同送樂仔去急症室,他即反擊說︰「送殯咩?」提到對新片票房有何期望,彭導說︰「電影第一集收700萬,第二集有3,000萬,係第一集嘅四倍幾,希望新片票房係第二集嘅四倍,挑戰華語片票房紀錄。」

採訪︰李潔盈

編輯︰林梓添

設計︰招潤洪