【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張振朗陳瀅打出愛火花

發佈時間: 2017/04/24

無綫劇集《全職沒女》邀得松松姐姐(陳松伶)回歸,與張兆輝刷出新火花。同時,陳瀅(Jeannie)和張振朗兩位新生代演員,在劇中飾演一對歡喜冤家,表現同樣受注目。Jeannie笑稱︰「我倆關係同套劇真係好似,只不過現實係我唔妥佢。」

張振朗在劇中飾演酒店太子爺,遇上陳瀅所演的繆思,經常認為她是「狐狸精」,慣用美色勾引其他男人。「一開頭我好唔妥繆思,但又會對佢有性幻想,後來慢慢解開誤會就開始發展出感情綫。」

女神派檸檬

兩人接受訪問時互相打鬧,笑聲連連,一點都不像曾經有過「牙齒印」。Jeannie解釋︰「原本我哋好唔熟,直頭似不和咁。我仲記得第一次同監製傾,佢話我知拍檔係張振朗,我都唔知邊個,問係咪演過《愛.回家》?當時我仲以為係何君誠。」張振朗更自爆慘食檸檬的經歷︰「有次打算同佢食lunch,傾下偈會快啲熟絡,但佢話約咗人,點知去到canteen畀我見到佢自己食飯。跟住我坐埋去嘗試傾下偈,但最後佢講唔夠兩三句就話走。」

劇中演情侶,現實關係卻如此生疏,拍攝中途兩人都覺得有必要打破尷尬,在外景接廠景的辛苦過程中,兩人開始互相支持,自然地訴說拍攝時的苦與樂,從而打開了話匣子。

性格男仔頭

拍劇後期,他們逐漸認識到真實的對方,建立起良好的默契和友誼,張振朗更對Jeannie有讚無彈,「未接觸之前,覺得佢係距離好遠嘅女神,但工作過後,發覺佢有男仔頭一面,對人好細心,原來都幾貼地。」

不過,Jeannie就抱怨劇中只跟振朗有對手戲,沒機會向松松姐姐和輝哥學習,他即對此取笑一番︰「有你就有我,但有我就未必有你。」振朗亦不忘感激兩位前輩的教導,「在輝哥身上感覺到咩叫男人,我仲係一個男仔,仲要好多經歷令我更成長。」《全職沒女》收視和口碑俱佳,證明這對歡喜冤家產生的化學作用深受觀眾喜愛,對兩位演員亦是一大鼓舞。

感情態度兩極

「宅男女神」Jeannie最近與方力申傳出緋聞,但她強調自己仍是單身,在感情上亦是一個理性的人,不會追求一時感覺。「成長過程中見到身邊嘅長輩同朋友,感情都唔係特別好,我唔相信有一生一世,即使結咗婚都可以離婚啦。其實女仔有自己思想同事業先係最緊要,事業係你實際擁有嘅嘢,永遠都係自己keep;反而喺愛情上,你好難確保有永恒。」

身旁的張振朗,感情態度卻恰好相反︰「我係感覺行先,譬如搵女朋友唔係講條件,唔一定個樣靚、身材好,而係要有種『係你喇』就不顧一切嘅感覺。」不知女友陳芷尤聽到這番說話會否冧爆呢?

陳瀅

Outfit︰MARYLING

Make up︰Vinci Tsang

Hair︰Larry Ho@ IL Colpo

Shoes︰House of Avenues

Accessory︰ onliest

撰文︰陳子楠

攝影︰張賓尼

編輯︰陳禮恒

設計︰梁政敏