【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

太子新店 6磅重巨型慢煮羊髀 開心Share

發佈時間: 2017/04/26

今日介紹這間位於太子界限街的新餐廳,有一「大」賣點─店內有多款大碼食物,而且真心大份夾抵食。老闆Andy話︰「這裏行Party路綫,一大班人可以開心Share,食物因此會大大份,款式跟一般Party food有所不同。」

新店老闆Andy偏愛慢煮美食,年半來憑尖東公園慢煮小食亭,及開設食扒$100有找的平民慢煮扒房而彈起。今次同樣離不開慢煮+大份夾抵食的風格。

嚴選新西蘭靚羊

這裏9成都是新菜式,主打慢煮肉類,究竟有幾抵食?隨手拿起巨型羊髀,最少有90安士(大約5、6磅重),夠6人或以上分享,收幾錢?$398!便宜到「個心離一離」。羊髀更是用高檔次的新西蘭貨,醃味後要慢煮48小時再煎及焗,便宜得來花工夫。其他像原排羊架、安格斯斧頭扒亦大堆頭,提早預訂就連8磅重原排豬鞍、5磅重火雞胸,都有得食。同Friend柯打幾款,飲埋酒,晚晚開Party都得。

人少亦可選Tray for hangout,每盤才$168,柯打兩盤更只是$318,同樣抵食。好像「燒烤盤」就有美式豬仔骨拼法國烤雞、「海鮮盤」有齊蜆、蝦、帶子、青口等,還有英式牛仔骨+美式豬仔骨的「肋骨盤」,以及鴨髀+炸雞+比利時窩夫「家禽窩夫盤」,個個都飽到捧住肚皮。

Under Vacuum The Hangout

地址︰太子界限街12號萬安大樓地下及一樓

電話︰2468 2705

營業時間︰12nn-11pm

平均消費︰$150

編輯︰余運慶

設計︰K