【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【唔玩磨刀玩樂器】 霆鋒反轉港九快閃Jam歌

發佈時間: 2017/06/06

繼張敬軒早前在尖沙咀碼頭,跟街頭表演者玩Busking(街頭音樂)推廣「音樂大童」,引起極大回響後,今次輪到久未在港出席公開活動的霆鋒,昨日中午突然在其《鋒味》Facebook拍片預告會現身銅鑼灣玩快閃。當時正乘坐保母車前往目的的他表示︰「佢哋(公司)噚晚話喺時代廣場有嘢搞,咁我問公司啲人,好似話想Jam嘢喎,Jam咪Jam囉,怕你呀!咁但係(個活動)一點,依家已經係12點47分喇,呢度好塞車,所以我哋未必趕到落去。」

姍姍來遲的霆鋒抵達銅鑼灣時,五名師弟妹泳兒、洪卓立、鍾舒漫、羅力威及許靖韻等已合唱完霆鋒的《壞習慣》,這時霆鋒突然在遠處高呼︰「搞緊咩呀你哋?」眾人看見霆鋒都驚喜萬分,現場尖叫聲不絕。

私家樂器贈興

霆鋒坦言是被他們的熱誠感動到,覺得應該給予積極回應以作鼓勵,所以再忙都抽空現身撑場,並且帶來私家樂器即場與眾人Jam歌,雖然只是短短五分鐘,但中途加入猛將大師兄霆鋒,迅即將現場氣氛推至高峰。

玩過翻尋味的霆鋒,昨晚七時再次夥師弟妹突襲尖沙咀海運大廈,繼續吸引大批途人圍觀,場面墟冚。今次霆鋒一日內連玩兩次快閃活動,有不少粉絲表示驚喜,並留言︰「唔攞廚刀玩樂器都係咁Chok」、「下次表演邊磨刀邊彈結他」。

撰文︰Pat

攝影(部分)︰林良明