【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇搞婚禮 一切要慳

發佈時間: 2017/06/06

陳柏宇(Jason)將於7月2日迎娶女友符曉薇,婚禮已籌備得七七八八,他苦笑謂未正式行禮已花掉六位數字,打算度蜜月要慳慳地平遊夏威夷。

陳柏宇昨日以嘉賓身份出席《香港國際飛鏢節》,下個月拉埋天窗的他,早前與未婚妻在英國影結婚相,並於社交網站不停放閃。Jason透露在婚前仍搏命搵錢,「7月1日先正式休息,結婚後會即刻去度蜜月。」

不過,這位準新郎表示仍有一些瑣碎事未搞掂,就連蜜月地點都未定。他笑謂︰「想去夏威夷,但係時間長,想舒服啲坐商務艙,但係要三萬幾蚊,如果坐經濟艙就五千幾都得。(你等一元機票?)哈哈!慳到就慳啦!」

婚禮依足傳統

人生大事都要慳?Jason笑言︰「已經花咗六位數啦!(唔係好多啫!)你估我發咗咩!如果生仔又要錢,搵人湊又使錢,租屋又要,原來好多錢要使。」問到準新郎、新娘可會為瑣碎事有爭執?Jason說有時她有意見,自己覺得無所謂的都會接受,不過未婚妻想跟傳統習俗,斟茶、接新娘都會做足,但又想免除上頭儀式,令他哭笑不得。

採訪︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏