【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

8號波照搞首映 阿Sa自認貴人招風雨

發佈時間: 2017/06/14

颱風「苗柏」前日吹襲本港,正當8號風球高掛之際,由蔡卓妍(阿Sa)、周柏豪主演的電影《原諒他77次》仍按原定在奧海城舉行首映,阿Sa的好姊妹容祖兒更因廣告拍攝工作取消而驚喜現身。

首映雖在風球高懸下舉行,但無阻粉絲到場的決心。有多次颱風下開工經驗的柏豪表示︰「新人年代試過兩次首映同一次簽名會都打8號風球,頭先去整頭髮都係得我同化粧師,好似阻人收工咁。」阿Sa則自言貴人出門招風雨,更自爆曾在10號風球下出席品牌活動。「我打畀經理人提議缺席活動,點知經理人話劉嘉玲都去,我呢啲small potato無理由唔出席嘛。」

好姊妹打風打唔甩

另外,驚喜現身的祖兒透露原先要拍的廣告取消,故前來撑好姊妹場。「之前我同阿Sa(蔡卓妍)講我嚟唔到,後來嚟到我就即刻自己化粧,相信大家嚟支持阿Sa呢件事都係有真愛,打風都打唔甩,無理由好姊妹都唔嚟支持!」

此外,陳冠希(Edison)為女兒舉行百日宴,鍾欣潼(阿嬌)到場後透過公關表示不接受訪問,直到儀式開始才現身。阿嬌在台上分享如何為愛情保鮮:「同一間屋可以分開房,畀空間大家。(接受唔到甚麼事?)家暴。就算真係愛,摑兩把都接受唔到。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏