【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被指跟鄧智偉陷冷戰 高海寧︰我使逼婚?

發佈時間: 2017/06/16

高海寧和音樂人鄧智偉的感情關係近年逐漸浮面,有指高Ling在鄧智偉去年的生日派對中,儼如女主人般招呼賓客,加上好友們都慫恿男方娶高Ling,可惜男方並無任何表示,令到無面的高Ling搬返娘家暫住。

高海寧昨日到旺角出席手袋品牌Paprika明星店長活動,對於有報道指高Ling逼婚不遂,目前跟緋聞男友鄧智偉冷戰中,對此她回應︰「我使逼婚?唔係呀嘛!呢單嘢真係得啖笑。」早前她在IG似乎透露心情不快?她就解釋︰「我都有出過下書嘅,都鍾意寫啲mood嘢,寫都係襯番張相啫。」

高Ling最近積極減肥,即將為代言的纖體公司拍新一輯照片,她表示跟纖體公司已合作第五年,問她距離目標身形還有幾多磅?她笑言希望多減五至八磅。不怕上圍縮水?她笑謂︰「最緊要身形均勻,我想firm啲,所以會多做運動。(唔想再做咪神?)人一定要有成長過程,希望擺脫呢個名,遲啲想大家叫我好演員、好弗嘅女仔。」刻下忙於拍攝網劇《飛虎極戰》,她渴望稍後拍開槍戲,覺得好有型。

採訪︰Pauline

編輯:黃寶恩

設計:K