【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

劉錫賢 車保羅 37年老友記

發佈時間: 2017/06/30

劉錫賢和車保羅(Paul)自80年代在影視界中打滾,拍過無數經典劇集和電影,亦同樣經歷過高山低谷。兩人認識近37年,今年卻是首次一同拍劇,在ViuTv劇集《詭探》分別飾演降頭師「南叔」及茅山道士「八爺」,但沒有對手戲,他們不約而同大嘆︰「好可惜!」

要數兩人的相識,追溯至1980年。劉錫賢憶述︰「我當時參與業餘劇社演出,多數去Arts Centre(香港藝術中心)排戲,Paul哥就係技術總監,佢會安排人手同器材畀我哋。」車保羅接着說︰「之後佢入麗的電視,我已經走去拍電影。識咗咁耐,真係一次都未合作過。」

私下合作無間

車保羅在90年代與施介強(肥施)以「瘦虎肥龍」組合拍廣告爆紅,及後合作過不少電影,劉錫賢笑謂︰「我當時無咁肥,但肥施已經好肥,如果唔係我哋可能係partner啦!」《詭探》令這對老朋友聚頭,但遺憾地沒有機會同場。

雖然幕前從未正式合作,但兩人私下卻合作無間,全因車保羅自07年起在博愛醫院做雜工;而劉錫賢擔任了十年「博愛之星」,所以他們不時共事,劉說:「佢會幫我哋搞表演rundown、set場之類。」

車保羅相隔14年復出拍劇,他坦言像變了「低B」︰「見到啲新演員係點樣做嘢,然後學跟番佢哋個模式。若拍夜戲就變低B,因為個腦運作唔到。」

拍鬼故新體驗

至於被稱為「亞視忠臣」的劉錫賢,去年亞視倒閉後,曾傳出簽約無綫,他解釋實屬「美麗的誤會」︰「因為(曾)志偉話『歡迎你加入我哋大家庭』,我梗係答『好呀,多謝』,唔通話『No』咩,跟住佢哋又特登剪呢段片出嚟。」反而,他率先替ViuTv拍《詭探》。「佢哋問我有套戲想唔想接,我就諗,唔係叫我做《綠豆》呀嘛,佢哋話『今次特別啲講鬼故』,所以我就試下,睇下有無新火花。」

劇集播映以來,好評不斷,證明老戲骨的魅力依舊,亦同時令人期待劉錫賢及車保羅的幕前合作。

各有多元發展

劉錫賢現為自由身,去年三月與亞視解約後,工作亦接踵而來,「呢部戲個時間啱啱好,夾到我個真空期。七月我有舞台劇,九月去韓國巡迴同做舞台劇,十月返港要拍另一套網劇,基本上工作都排到2018年。」

而車保羅03年被無綫炒魷後,鮮有幕前演出,只是偶爾客串電影。會否重返幕前?他直言「不會」︰「有一份出糧準時嘅工,每個禮拜做45個鐘,星期六、日、紅假休息,仲有咩好求呀?」他希望偶爾參與拍攝工作便足夠,「最緊要係enjoy你份工之餘,得閒可以撞番啲老朋友,何樂而不為呢?」

撰文︰陳子楠

攝影︰Benny

編輯︰黃寶恩

設計︰梁政敏