【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

展鵬鬼馬澄清 單文柔無身孕

發佈時間: 2017/07/04

陳展鵬和單文柔在年初被撞破同車遊山頂兼撑枱腳後,二人的「戀情」曝光。其後二人曾同場,但男方卻選擇逃避不合照;直到昨日這對緋聞男女再度同場,終大方合照,並一齊接受訪問,關係明顯有進展。

陳展鵬、黃智雯、田蕊妮及陳庭欣等逾60位藝員昨日出席TVB《Amazing Summer記者會》。展鵬大方與緋聞女友單文柔合照,二人雖否認戀情,但均表示正在互相了解中。被問到單文柔可是心目中理想型?陳展鵬先承認後笑言︰「只要係女仔就得,媽媽最怕唔係女仔。」談到單文柔已經見過陳媽媽,展鵬笑說很多藝人朋友都見過他的媽咪。

被指早前刻意迴避合照,昨日卻一反常態,是否想公開戀情?他笑說︰「唔係,上次係因為趕住出去做嘢。(係咪公開拍拖?)唔係公唔公開咁小兒科,有報道講到話佢已經大肚,今日個肚呢?無咗嘅,唔係去咗醫院做手術嘛?」單文柔尷尬地指因為早前肥了兼身體不適,才被影到似大肚。

唔肯認拍拖

再追問展鵬與單文柔目前是否男女朋友?他說︰「佢之前話了解中,我就話認識中,最近又話佢大肚中,究竟真係大肚定係假大肚先,即係假啦。(係咪結婚先公開?)咁快去到結婚?」展鵬又極力護花,說女方仍是新人,不想她被花邊新聞影響。「地下情、宇宙情都好,都係娛樂新聞一則,畀啲空間大家聯想下。」

另外,劉佩玥(Moon)及JW早前去了佛山拍節目外景時,以密實泳裝出鏡,JW稱始終首次着泳衣玩遊戲,做足安全措施是必要的。問到JW是否男友Tarzan不准她性感,她說︰「我依家比較保守,因為拍時郁動較多,只係打晒底可以放心去玩。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:招潤洪