【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

葉德嫻當眾叫許鞍華戒煙

發佈時間: 2017/07/05

葉德嫻(Deanie)曾在多套電影中發揮過搞笑細胞,原來講有味笑話亦有一手。前晚出席電影《明月幾時有》首映禮,Deanie姐更公然勸現年70歲的導演許鞍華戒煙,搞到對方異常尷尬,卻又令全場嘉賓及觀眾捧腹。

葉德嫻、歐錦棠及導演許鞍華等前晚出席電影《明月幾時有》首映,歐錦棠在台上大爆Deanie姐在片場經常講有味笑話,Deanie姐斷言否認,更說:「我同歐錦棠1999年合作後好耐無見,拍呢部戲時有一日開工,我同佢講我個家務助理要返家鄉見男朋友,我好擔心佢,歐錦棠叫我打007(長途電話)畀佢,我話︰『咩話?畀001(0.01安全套)佢?』」此言一出令全場大笑,Deanie姐其後又趁機勸導演戒煙。「許鞍華起碼可以拍多十年八年戲,如果佢肯戒煙嘅話!」而導演許鞍華則說︰「喺佢面前我唔食。(會考慮戒煙?)希望啦,食咗起碼40年,嗰陣時覺得咁樣係型。」

王菀之滿意扮村姑

另外,導演稱只會揀選適合角色的演員參與演出,但對首次合作的王菀之(Ivana)則是例外。在片中飾演村姑的Ivana說︰「當導演同我見面時,知道我嘅真實年齡(38歲),佢話乜原來我咁大個,仲話咁唔使一定要演到十幾歲嘅村姑感覺,演到18、19歲都得㗎喇。」Ivana坦言滿意自己的村姑造型,不過老公還未看過,Ivana說要留給老公入場才看。

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏