【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

銅鑼灣$750素菜Omakase

發佈時間: 2017/07/11

登龍街的食肆愈開愈多,上星期又多一間高級壽司店加入戰團。由入行17年,曾在名店NOBU工作,又曾跟從日本首相橋本龍太郎御廚松戶利雄學藝的Michael打骰。新店主打Omakase(廚師發辦),最特別是有專為素食者而設的套餐,夠心思。

Michael對食材一向講究,堅持親身飛往築地揀選供應商,全店9成食材由日本入口。當中吞拿魚是必食,師傅經過多次試菜後,決定棄用水準不夠穩定的野生青森大間,改用魚油豐富的長岐半養殖吞拿。想一嘗箇中滋味,就要點Omakase的「櫻」套餐,當中有齊燒吞拿魚骹、中拖羅蔥芽卷、大拖羅及赤身壽司刺身等,食得滿足。

這裏亦有一款專為素食者設計的Omakase,從全日本挑選時令蔬果,造成前菜、沙律、天婦羅,甚至壽司,味道清而不寡,凸顯各種時蔬味道,令持素者都可以體驗Omakase的樂趣。

推介創意刺身

師傅亦設計了幾款創意刺身,用時令魚鮮配搭多款自調醬汁,帶出新鮮感,像大拖羅配柚子醬,清新的酸香有效減去油膩感;又好似皇帝蟹腳、海膽等配清酒、醬油、味醂汁,令刺身鮮上加鮮。上枱時,配上食用花及嫩綠沙律菜,賣相滿分。

店中晚市主打4款Omakase,每季轉換,每位$750-$1,688;如果想先試試手勢,午餐亦值得推介,當中白色戀人便當賣相靚絕,有齊海膽、拖羅、牡丹蝦、油甘魚、和牛等名貴食材,分量足,日賣15份,不容錯過。

鮨蕾

地址︰銅鑼灣登龍街2-22號V Point 22樓

電話︰2339 1899

營業時間︰12nn-2:30pm、6pm-11pm

平均消費︰$500

編輯︰余運慶

設計︰招潤洪