【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

蕭正楠 曹永廉 互爆黑材料

發佈時間: 2017/07/13

昨日TVB舉行新劇《超時空男臣》宣傳活動,兩位「男臣」蕭正楠及曹永廉均以古裝造型亮相,穿越來港尋找太子妃王君馨(Grace)。阿廉見Grace一身新娘打扮,即搞笑問她何以前晚結完婚又穿嫁衣,在旁的何廣沛亦笑問︰「你改嫁呀?」惹來全場大笑。

曹永廉日前上載好兄弟阿蕭反串古裝女子的相片,令人忍竣不禁。昨日阿廉重提此事,笑說如果劇集成績好,會放更多「黑材料」。「阿蕭有更核突嘅相喺我手上,足以令佢演藝前途盡毀。」阿蕭則說︰「寧得罪君子,莫得罪小人,佢係正宗小人,不過我都有啲佢嘅黑材料喺手。」提到日前與女友黃翠如蜜遊日本,阿蕭笑言純屬「巧合」,原本他打算為女友炮製驚喜,但懷疑有人告密,結果身在日本的她竟到機場接機。

此外,二人在台上揚言收視可望超過20點,在場的田蕊妮立刻窒他們︰「《蘭花劫》都有20點啦。」事後問阿廉和阿蕭,他們都表示對收視有信心,阿廉更向老友大送高帽︰「今次係佢演藝高峰,佢喺劇中所做嘅,我呢十幾年無見過有演員做到,所以我睇好佢,雖然我睇好通常無一個得。」談到當中一幕要三位男臣輪流咀蝦頭,阿廉被問到可會向老婆備案?他表示無此需要,但覺得蝦頭的嘴唇幾軟,幸好無咀上癮。

君馨指老公有心無力

前晚在港補辦婚宴的王君馨,昨日就立即開工,她未及等記者問新婚感受,即笑老公Daniel「有心無力」︰「婚宴當晚去咗打邊爐,之後仲有一班朋友等我飲嘢,老公無去飲酒嗰場,到我返到屋企佢已經攰到瞓咗喺梳化。」她又說老公不習慣面對這麼多人,君馨苦笑謂︰「我都戥佢慘慘豬,我由選港姐到依家慣咗影相點笑嘛。」問她可驚訝伍允龍到場,與舊愛鍾嘉欣同場會引起尷尬?君馨稱兩人都是自己的好友,相信他們同場不會尷尬,畢竟大家都相識多年。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏