【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

感情生活空白多年 陳法蓉拒收觀音兵

發佈時間: 2017/07/18

已八年沒有拍拖的陳法蓉(Monica),最近有報道指她感情生活dry爆之餘,又指她曾介入錢小豪和丘倩鳴的婚姻,不過伊人昨日強調無拖拍不等於無人要;同樣感情未有着落的阿佘亦認為最緊要開心。

對於被指介入錢小豪婚姻,Monica不怒反笑謂︰「我呢八年不嬲都好滋潤,雖然無拍拖但我一啲都唔dry,朋友話好羨慕我可以自由自在去食魚生。」她又沒好氣說︰「我同錢小豪,仲有佢太太都係好朋友,知道咩事嘅人就覺得搞笑囉!」問到Monica目前可有拍拖?她肯定表示︰「無,不過我唔鍾意收觀音兵,係就係,唔啱就會打沉佢,免得令人有錯覺。呢八年嚟有無拖拍唔重要,搵到真命天子先係威,我唔想畀人以為我無人要,事實好多人想要,係我唔畀啫。」

談到她與阿叻(陳百祥)在《賭城群英會》中連場激吻戲,Monica笑謂之後還有,不過都是碎料。但網民似乎不太接受她和阿叻這一對,她說︰「任何年紀嘅人都需要愛,如果噚日拍拖嘅話今日都會錫,有乜咁奇怪!」

阿佘重申有滋潤

另外,同場的阿佘被問到可有收觀音兵?她笑笑口謂︰「我依家好開心,(有新戀情?)有人追都唔得啦,我咁忙,成日飛嚟飛去。(即係有人追?)無喎!搵錢唔開心咩?(你Dry咗幾多年?)我梗係話無,死都要咁講,我一直都滋潤住(阿媽啲湯水?)你哋唔好理,總之就滋潤啦!」

此外,阿佘又透露現正拍電影《洩密者》,預計下月中完成香港戲份,不過在暑假期間就無計劃出外度假,事關緊接住會到橫店拍一齣內地古裝劇。雖然夏日炎炎到內地拍劇很辛苦,但她表示劇本和角色吸引,令她無法抗拒。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏