【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

定欣展鵬為新劇逼住復合

發佈時間: 2017/07/28

陳展鵬、胡定欣昨午齊齊到將軍澳宣傳新劇《同盟》,這對過氣緋聞情侶全程保持距離,男方聲稱拍檔見面不尷尬,女方則暗示雙方僅屬合作夥伴,她說︰「大家鍾意我哋合作就出嚟,只係咁簡單!」

宣傳活動中,司儀要求展鵬及定欣重演劇集預告片中,定欣擒拿展鵬的鏡頭,可惜二人表現勁「Hea」,要勞煩動作指導上台教路。展鵬稱︰「拍完呢套劇大家都好忙,傳媒又一直寫嘢,但我同佢之間啲共同朋友都有一齊出嚟。」提到會否怕港姐女友單文柔見到他與定欣的親熱場面不悅,展鵬稱︰「做演員關女朋友咩事?問番套劇嘅嘢好啲,無謂令大家尷尬。」

至於定欣則說︰「希望大家注意我哋劇中表現,花邊新聞就擺花槽邊。」此外,現時展鵬與單文柔感情穩定,記者問定欣可覺拍檔被搶?她回應︰「其實我哋都只係工作,大家鍾意我哋合作就出嚟,只係咁簡單。」定欣並強調緋聞沒影響二人關係。

撰文︰Steven

編輯︰黃卉彤

設計︰梁政敏