【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

劉佩玥否認與麥明詩不和

發佈時間: 2017/08/04

近日有報道指劉佩玥(Moon)的港姐師妹麥明詩(Louisa)被邀做合唱團嘉賓,為Moon做伴奏的Louisa雖然表現認真,不過連續兩次出錯,Moon疑渲洩不滿,忍不住在鏡頭前怒視對方,令氣氛相當尷尬。

劉佩玥和周秀娜昨日在尖沙咀出席啤酒活動,阿Moon自爆飲完酒就會情緒高漲,有時更會不停大笑。

娜姐一杯即暈低

談到日前她跟黃心美的緋聞男友陳安立約會,她笑說︰「我有好多緋聞,都唔知邊個,總之我好誠實話畀大家聽,我目前係單身!」有指她在直播時不屑麥明詩連續兩次彈錯音,阿Moon指看完整個片段就會知道兩人並沒有不和,兩人私下都有聯絡。

另外,同場的周秀娜自言酒量淺︰「試過拍戲飲一支酒即刻醉咗。入行前都試過喺中環飲醉酒,嗰時有幾個女仔friend一齊,去搵一個做調酒師嘅男性朋友,我一飲已暈低,一醒後無靚仔喺隔籬,於是恰咗一陣,醉嗰時都差唔多天光,好彩有班朋友陪住我,佢哋話我死都唔肯上車,我酒品都OK嘅,不過自從嗰次之後都唔敢亂咁飲酒。」

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏