【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

前夫薛世恒加入娛圈 法拉唔介意演夫妻

發佈時間: 2017/08/09

Neway大少薛世恒曾經力捧王浩信、HotCha等藝人,他本身亦醉心演戲,近日決定以40歲之齡轉戰幕前,已簽約北京一間經理人公司。陳法拉被追問此事,她對前夫的決定百分百支持,直言不介意將來合作。

陳法拉、周秀娜等昨日出席GIVENCHY Beauty唇膏發布會,法拉剛從法國執導微電影返港出席活動,之後又急急返紐約繼續學業,預計明年五月畢業。

薛世恒躋身幕前發展,法拉稱有留意報道,並表示︰「支持佢。(是否太遲先入行?)男藝人壽命好長,會有排做。(有冇畀意見佢?)咁又無,佢咁大個仔識啦。」法拉承認彼此仍有聯絡,問她可會介意合作拍戲?她回應說︰「將來要睇劇本,如果有啱都唔介意,但將來嘅事將來先知。(如果合演情侶呢?)邊個寫劇本寫到咁啱呀!(可能為你度身訂造呢?)咁酬勞要好啲。(擔心法籍男友呷醋嗎?)唔會,做嘢還做嘢。」

娜姐呻樓價太貴

周秀娜自認對唇膏頗有研究,她指每支唇膏的質地都不同,閒時會在家中逐一去試。她又透露有意把二手衫捐出來作慈善用途,皆因每日都要忙於收拾衣物。是否需要搬大屋?娜姐坦言︰「係,唔夠空間,雖然我個人好slim。不過樓價太貴,買唔落手,如果買過千呎樓,我要努力搵錢,暫時仲係租緊樓住。」

採訪︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏