【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「強積金 … #要識揀」

發佈時間: 2017/08/15

喺香港人心目中,強積金同蝕錢已劃上等號,講乜都係假,我哋睇香港永明金融有限公司提供嘅數據:截至2017年5月31日有關其成員在其強積金投資方面嘅內部數據顯示,97%以上嘅成員自參與計劃至今獲得投資正回報。

{{hket:inline-image name="FlyerEarning.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

供唔供強積金您無得揀,但係選擇邊個強積金計劃,您絕對有得揀。又正所謂「魚唔過塘唔會肥」,香港人轉工如食生菜,但偏偏一般打工仔往往喺轉咗工之後,又唔好好處理好上一份工嘅強積金戶口,久而久之就攪到N咁多戶口,有啲戶口見條數細又唔想理,完全係惡性循環!

仲有,自從2012年11月開始強積金半自由行之後,打工仔可以揀一個自己鍾意嘅強積金計劃,每年將僱員強制性供款部份轉埋過去,大家其實都應該無咩藉口,「的」起心肝搞搞佢,話晒幻想中嘅退休生活可能就係靠晒佢!

雖然打工仔個個月都有按法例規定供強積金,但係每個人退休嘅需要都唔同,如果想退休生活過得好啲,就要做好準備。大家不妨考慮揀個啱您的強積金計劃作自願性供款,為邁進退休目標踏出一大步!

永明金融响過去一年獲多個機構合共頒發27項強積金大獎,卓越成績,廣被認同! 此外,根據Mercer MPF Report有關強積金市場份額報告顯示,截至2017年6月30日按市佔率(以資產管理額計算),香港永明金融有限公司成功躋身香港五大強積金供應商!

{{hket:inline-image name="awardflyer13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

永明強積金    您想點揀就點揀

{{hket:inline-image name="Flyer.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

‧ 投資涉及風險,並非本計劃下的所有投資選擇均適合所有人。投資回報不獲保證,閣下的投資╱累算權 益或須蒙受重大的損失。

· 閣下在作出任何投資選擇前,應先考慮個人可承受的風險程度及財務狀況。在選擇基金時,如閣下對某 基金是否適合自己存有疑問(包括是否符合閣下的投資目標),閣下應尋求財務及╱或專業意見,並須 考慮個人情況而作出最適合自己的基金選擇。

· 請不要只依賴上文提供的資料而投資,並應細閱有關的主要推銷刊物,以獲取有關詳情包括風險因素。

· 上文所有資料及任何意見並非任何形式之保證或投資意見,既不構成任何投資邀請或提呈,亦不可作為任何協議購買或出售產品的根據。香港永明金融有限公司並不對任何人士因倚賴任何上文件所提供之資料或任何意見所引起之損失而負上責任。

(資訊)