【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

田蕊妮否認暫別幕前

發佈時間: 2017/08/17

田蕊妮轉投無綫多年,一直站穩女一位置,然而最近阿田在FB公布拍完50集長劇《誇世代》後暫別幕前,令人不期然聯想到她有意退出娛樂圈。

前晚阿田出席《誇世代》煞科宴,對於暫別幕前一事,她連聲表示︰「唔好意思,估唔到有呢個誤會,其實拍完《誇世代》後,突然好感性,終於唔使再睇劇本投入角色,可以做自己想做嘅事。(打算休息幾耐?)直至收到下個劇本先開工。」

問到老公杜汶澤會否以為她「唔撈」?阿田笑言︰「有記者打畀佢,以為我真係退休。」阿田表示會趁這個時間去旅行,還想抽多點時間陪爸爸。老公可有勸她不要工作?她說︰「呢幾年工作的確一個接一個,老公都鼓勵我遇到好角色不妨去做,不過拍完《超時空男臣》,緊接拍完50集劇,係時候畀自己休息喇!」

陳豪準備迎接第四個B

陳豪(阿Mo)前晚姍姍來遲,他表示要做湊仔公,加上鄰居裝修帶了小朋友去嫲嫲家,傍晚才接他們回家,所以比較忙。太太陳茵媺(Amiee)復出拍電影,由他湊B可應付得來?他笑說︰「OK,無問題,仔女都黐我,媽咪train得好,Daddy都係淋啲,媽咪會set rule。」

之前為拍劇操肌的阿Mo,表示近日要湊仔只可搵時間做Gym,他又指連Amiee都受到感染,說到他有心有力,是否準備生第四胎?阿Mo直認︰「唔會say no,但暫時都幾忙,就算Yes都遲啲,無健康體魄點會有健康BB,(萬一有意外呢?)都會照生,真係鍾意BB,多啲嚟密啲手,不過(時間)攤長啲唔好咁密。」

採訪︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏