【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳曉東談舊愛只認栢芝

發佈時間: 2017/08/18

陳曉東出道至今曾與多位圈中女藝人傳過緋聞,當中包括已為人妻的梁詠琪、張栢芝及李彩華等,不過東東日前在奇妙電視《天下第一Friend》節目中受訪時直言︰「除咗栢芝,全部都係假嘅。」

陳曉東在14年跟台灣圈外女友王妤嫻結婚,並已育有兩名女兒,日前在節目中大談情史,他自言工作時不會談兒女私情︰「傳我同呢個、嗰個,根本無可能!除咗栢芝,全部都係假嘅!仲傳我同經理人酒店密會八小時,好好笑。」而早年他和媽媽去街,結果傳出被闊太包養,東東沒好氣說︰「係呀,我畀呢個闊太包養咗30幾年!」

兩女名字諧音「多多錢」

東東大方談到太太時自爆︰「我第一次去她家拜會,第二次上她家就提出結婚!」東東不諱言是奉女成婚,雙方家長突然聽到他說結婚都嚇呆了。而東東大女現年三歲,乳名「朵朵」,細女一歲,乳名「多多」,東東得意洋洋表示︰「總之英文發音都係dor dor chan(中文諧音多多錢)啦!」

撰文︰倪小珊

編輯︰林梓添

設計︰K