【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

展鵬愛文柔? 胡定欣盼緋聞快甩身

發佈時間: 2017/08/21

陳展鵬、胡定欣、姚子羚及陳山聰等《同盟》演員,昨日在黃竹坑一間酒店進行水上激戰,一眾女演員穿上背心短褲在泳池中玩遊戲,混戰時毫不錫身,張秀文更不慎走光。

陳展鵬接受專訪時承認與單文柔拍拖,但他昨日在現場竟然轉軚︰「我都唔知點解話我認咗,係了解同相處緊。(晚晚一齊睇電視劇?)都係睇緊TVB囉。(你認咗戀情?)呢段時間係相處得最多。」他自爆單文柔都有追《同盟》,卻表示有消息一定通知大家,不論是拍拖、結婚或者分開,非常口硬。

至於展鵬前緋聞女友胡定欣,她坦言最近無綫多喜事,加上成年人搵個伴亦屬正常。如今展鵬有女友,問她是否覺得甩難?定欣即謂︰「過咗宣傳期,希望大家唔好寫喇,畀啲空間大家,唔好再放我個名落去!」

子羚獲封新一代打女

胡定欣玩水戰可謂「全副武裝」上陣,她說已做足安全措施,不過近兩日與姚子羚一齊操弗,弄得肌肉痠痛,她更說要把「新一代打女」這個封號傳給子羚。

問定欣可有想到對付陳山聰的策略?她笑謂︰「用鉸剪,剪甩佢褲頭帶,佢話佢綁實。(怕唔怕剪錯?)係喎,不過我係怕搵唔到!」

撰文︰Pauline

編輯︰陳禮恒

設計︰梁政敏