【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

單文柔唔介意無名份

發佈時間: 2017/08/22

單文柔(Phoebe)、龔嘉欣及張振朗等昨日宣傳明珠台節目《野性特工隊》,對於陳展鵬日前改口不想他與單文柔的戀情浮面,而單文柔則只好稱,了解中但未到拖手階段。

單文柔昨日被問到怎樣形容與展鵬的關係?她說︰「之前佢接受訪問都表達咗好多我哋嘅關係,依家係相處緊、了解緊、探索同磨合緊。(有無拖手?)無喎。拍拖對我嚟講係好開心同sweet,大家浮咗面時,可能skip咗好多步驟。」

問到倘若拍拖時男方不認愛,會否不開心?她表示︰「拍拖係兩個人嘅嘢,最重要自己舒服,如果唔舒服,可能仲唔開心。(你拍拖都唔會認?)如果我拍拖穩定,講出嚟自己唔會唔舒服嘅話,我會同大家講,但未到呢個階段。」不過,她承認與展鵬的關係的確幫助到她的事業,至少多人識自己,但相對壓力增加了,也不介意是否得到「名份」。

龔嘉欣否認習泳識男仔

另外,同場的龔嘉欣自爆近日與張振朗及監製去了很多地方為新劇做資料搜集。她更提到在新劇中有游水戲,為此已加緊練習,更想同《誇世代》的妹妹江嘉敏結伴學游水。可有趁機識男仔?嘉欣立刻申冤︰「邊有呀?我哋好專心㗎。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏