【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張智霖牛一 搞麻將派對

發佈時間: 2017/08/25

張智霖(Chilam)昨日以代言人身份,現身銅鑼灣鬧市為月餅品牌宣傳,吸引大批粉絲及市民圍觀,期間他邀請幾位粉絲上台試食新口味月餅,引得未能參與的粉絲不停尖叫,適逢本周日是他46歲生日,大會特別準備月餅為他提早慶生。

Chilam的粉絲即場唱生日歌,而他也順應粉絲要求逐一合照,場面相當熱鬧。問他怎樣慶生?Chilam坦言不要驚喜,覺得浪費時間,倒不如想做甚麼就直接去做。「我愈來愈怕應酬同去慶祝派對,如果真的要搞一個飯局,我希望所有賓客都放低手機,用兩、三小時專心食飯,因為我想整晚可以同朋友有多啲眼神交流。」

唔同太太對戰

他坦言生日就想相約三五知己打麻將,簡單得來又開心,贏錢又會捐出去做善事,相當有意義。他笑言麻雀腳已有,開兩、三枱都無問題,更自誇技術比老婆袁詠儀高很多班,所以二人不會同枱對戰。那他又想兒子魔童送甚麼禮物?他直言︰「無乜要求,正所謂羊毛出自羊身上,佢使嘅錢即係我嘅錢,只要佢健康成長已經係最大禮物。」

另外,Chilam日前玩啤牌與譚詠麟慶生,結果校長當旺通贏,他笑說︰「我係大輸家,不過輸並唔重要,最重要係大班人開開心心一齊玩。」

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

設計:李明