【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

頻頻拍動作片 古天樂打上癮

發佈時間: 2017/08/25

古天樂最近接連拍了幾齣動作片,在《殺破狼.貪狼》由動作導演洪金寶(三毛)指導下,古仔的打戲表現亮眼,現在一般拳腳功夫完全難不到他,他更為自己定下目標。

電影《殺破狼.貪狼》首映禮前晚在颱風吹襲後順利進行,古天樂、林家棟及動作導演洪金寶等全部出席。三毛在台上大讚古仔大部分動作鏡頭親身上陣,笑指他是2018武打新星,古仔之後受訪時表示︰「嚟緊幾部戲都要打。(打上癮?)要不斷去學,唔係一朝一夕。(會唔會打到驚?)唔驚,始終我無打開(功夫),所以最近頻頻拉筋,發覺成個人柔軟咗,下個目標係將隻腳放上頭頂。」

古仔打到唔停手,在旁的家棟則大唱反調︰「我接呢套戲嘅條件就係唔好叫我打,一係早啲通知,畀時間我準備,始終係洪金寶嘅打戲,都唔少嘢,要我又打又泰文又染髮,對我嚟講真係好大挑戰。」

薛凱琪新片升呢做警司

另外,同場的薛凱琪(Fiona)透露籌備了四年的國語大碟即將推出,今次邀得好友方大同監製,自己也有寫歌,稍後會到內地及台灣宣傳。不過,Fiona坦言放不下拍戲,所以相隔四年才入錄音室,她透露將參演的新片飾演高級警司,這次是她第三次做女警,若角色要求也願意剪短髮。

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰李明