【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張敬軒為愛犬推Job

發佈時間: 2017/08/29

愛犬如命的張敬軒,最近家中13歲的愛犬患病,令軒仔只好暫停工作,不過他已打算待香港和廣州養的貓狗過身後不再養寵物,始終牠們會比自己先離開,不希望經歷生離死別的傷痛。

張敬軒前晚出席《暗中作樂2017》音樂會,他表示在演繹王菀之的《好時辰》時,令他感到失明人士的無助,那一刻幾乎喊出來,加上很久沒有公開演唱,心情起伏很大。軒仔又謂看到這幾天澳門的新聞,又得悉有親戚朋友和歌迷都居住在澳門,希望日後參與更多同類活動。「我媽媽嘅朋友喺今次風災過咗身,真係無諗到呢個年代颱風都會造成咁大傷亡,個心好唔舒服,所以都想做多啲嘢回饋社會。」

談到愛犬病況,軒仔不諱言家人及小動物才是首位,事業只是第二位,近日每次工人來電報告狗狗情況,他都想盡快回家,所以目前接工作也盡量避免出埠。軒仔謂︰「現時在廣州有兩隻狗,香港有兩狗一貓,養完佢哋之後唔會再養小動物,雖然同佢哋相處好開心,但佢哋一定行先過你。」

陳柏宇唔敢全黑開紅館騷

另外,首次參與的陳柏宇(Jason)就自爆有過「摸黑」經驗。「幾年前有次同當時仲係女友嘅Leanne拖手,佢拖住我行一段路,我試下合埋眼行,即刻諗如果自己睇唔到嘢會點,諗諗下就喊咗出嚟。」Jason又想過演唱會加入全黑演出,不過他又笑說擔心觀眾會睇到瞓着。

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:招潤洪