親子烹飪班 滿Fun齊齊玩

發佈時間: 2017/09/06

親子烹飪班 滿Fun齊齊玩

香港小孩經常被稱為「港孩」,皆因部分小朋友連日常一般自理也難以應付。不過,近年不同的廚藝學院加入親子烹飪班的課程,讓家長與孩子一起走進廚房,孩子動手煮食,家長從旁協助,既可建立孩子自信,亦可訓練其自理能力,一舉兩得,是假日期間共享天倫樂之選。

Towngas 10年前開設親子班

踏入40周年的Towngas煤氣烹飪中心,早在10年前已加入親子煮食的點子,而烹飪中心內亦加入方便孩子煮食的設施,例如爐頭安裝升降的設計,讓高度參差的小朋友也可安全煮食。為了能夠了解當中的樂趣,筆者找來導師Jodie Au(區詠珊)教煮香橙朱古力Cupcake,更邀請多次參加親子烹飪班的小童星Cyrus(柯驊汧)與媽媽柯太,分享箇中的快樂。

升降爐頭設計 方便孩子

Cyrus 4歲時與媽媽參與廚藝比賽,他說︰「我喺呢度都學識咗整好多嘢食,令我都鍾意煮嘢食,但平日功課好忙,好少可以係屋企煮到,不過而家Mummy會叫我幫下手,洗下米,負責煲飯。」

柯太亦說︰「今個暑假Cyrus都開始叫我教佢煮嘢食,不過始終太忙。參加烹飪班就可以方便輕鬆畀佢入廚,我唔使執手尾,哈哈!」而導師亦擔起重要的角色,Jodie表示,每次上課她都會要求家長以協助的角色為主,大部分烹飪過程都希望小朋友一手一腳製作,較危險的工作如開爐,才讓家長出手。相反切菜等技巧,她會教導小朋友自己做,從中培養孩子的自理能力、紀律與耐性。

香港新東方廚藝培訓 小班教學認識食材

香港新東方廚藝培訓(新東方)在2016年由內地進駐香港,一開始已注入親子烹飪的元素。筆者找來導師Joe Wong(黃Sir),以及同為導師的霍太與其9歲女兒Xaria(霍翾靈)分享煮食樂。

新東方會以小班教學為主,黃Sir說︰「烹調過程中,我哋會讓小朋友認識食材、學懂運用工具。透過課堂中嘅嘗試,令父母同小朋友都可以打破廚房好危險的觀念。」

落手落腳煮 不再揀飲擇食

霍太同為新東方的導師,女兒Xaria在5歲時已走進廚房,起初製作三文治,之後開始明火煮食。霍太說︰「女兒會揀飲擇食,好似今日煮嘅嘢食,好多佢都唔鍾意食,但如果落手落腳煮,知道煮飯辛苦,又會食晒。」

Xaria在家中亦經常烹調,所以製作時亦有板有眼,她說︰「我最鍾意就係切材料,平時都會幫媽咪手,最叻就係洗米煲飯。」黃Sir認為,時下小朋友都受家長的保護,參加親子烹飪班,讓孩子與家長增加了解,家長從中可知孩子的能力。

Info ︰

香港新東方廚藝培訓

地址︰北角英皇道93號錦平中心2樓

電話︰2656 2727 / 2351 5858

網址︰http://www.hknoc.com.hk/index/

價錢︰$500/組

備註︰5-12歲的小朋友與1位家長共同參與,可自行組班預約上課。

撰文︰Fiona、Ivy

攝影(部分):林良明

編輯︰Simon

設計︰Alex

欄名: 要聞專題