【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孖老公賣自家運動衫 熊黛林Show胸做生招牌

發佈時間: 2017/09/20

名模熊黛林(Lynn)去年與郭可頌結婚後,雖然成為幸福少奶,但未有因此放低事業,反而與老公拍住上,花了一年多時間創立運動服品牌DEVI,Lynn更親身上陣示範自家運動Bra Top,展現健康性感美態。

Lynn與老公結婚後十分恩愛,兩人更同樣熱愛運動,因此得到靈感推出自家運動服飾,今天起正式在網上天貓旗艦店營運。提到品牌命名為DEVI,Lynn甜絲絲說︰「DEVI源於印度文,意思係『女神』,老公知道我鍾意做瑜伽,又話我係佢心目中嘅女神,所以用咗呢個名。」她更事事親力親為,在設計上提出不少靈感及方向,就連揀布料、到工廠監工和宣傳等都落力參與。

做生意做到喊

不過,Lynn表示做生意過程並非一帆風順。「第一次真正自己做生意,好緊張製成品,試過遇到貨不對辦嘅工廠,嗰刻我真係當場喊咗出嚟。」幸好她很快收拾心情,找到另一間工廠趕製衣服。日前首批製成品運到,Lynn堅持幫手搬貨拆箱,仔細檢查每件衫︰「一定要自己親手、親眼驗清楚,先至安心。」

至於宣傳方面,Lynn除了親自拍攝廣告相外,也找來同門師妹麥少瑜影相,Lynn說:「希望生意愈做愈大,將來有機會開實體店,最後可以上市!」

撰文︰李潔盈

編輯︰黃寶恩

設計︰梁政敏