【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

吳卓羲拍《飛虎》艷福無邊

發佈時間: 2017/09/22

邵氏網劇《飛虎極戰》前晚舉行煞科宴,演員吳卓羲、苗僑偉及陳凱琳(Grace)等均有出席。劇中吳卓羲除了有槍戰戲,亦不乏床戲,不過他說只是畫面交代,並不如大家想像般艷福無邊。

吳卓羲表示拍《飛虎》相當辛苦,現在終於可以鬆一口氣,陳凱琳則踼爆他艷福無邊,因導演安排一連兩場床戲給他,吳卓羲笑說︰「日頭同陳凱琳拍,下午就同何佩瑜拍。(有無比較下?)我唔做呢啲嘢嘅,只係投入拍劇。」Grace笑言自己才是受害者。卓羲笑說:「拍劇以來最多女朋友係今次,真係最爽,要多謝樂小姐同編劇。」

苗僑偉在戲中飾演警官,他表示不要以為他不用拍動作戲好輕鬆,只是有苦自己知︰「大熱天時着西裝,焗到成身汗好唔舒服,所以難度最高係熱。」三哥稍後為劇集《使徒行者2》與黃翠如、洪永城等到泰國拍遊戲節目,問他會否騷肌?他笑稱︰「我騷肌肉嘅話,個個即刻熄電視啦!」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:K