【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黎諾懿享受囝囝樹熊抱

發佈時間: 2017/09/25

黎諾㦤今年四月榮升爸爸,轉眼間囝囝小春雞快將半歲大,開始懂得逗人開心,不過諾懿笑言囝囝很會嗲他,令老婆大呷乾醋。

黎諾懿昨日出席商場舉行的中秋節活動,今年是小春雞度過的第一個中秋佳節,諾㦤說他還小,未懂得玩燈籠,又擔心閃燈影響到眼睛發育,所以還是與小表哥一齊玩好了。

希望追豬女

小春雞現時五個多月大,提起囝囝,諾懿就冧爆︰「每日收工都想即刻返屋企,雞雞見到我就會『喔唷!』」咁叫,我一抱佢就好似樹熊咁成個撲埋嚟。佢可能少見我,成日見到媽咪,以為佢係工人姐姐。我見到佢好冧,要做過爸爸先知感受。」那他和老婆會否爭住教囝囝叫自己?諾懿笑言老婆24小時照顧小春雞,先懂得叫媽媽都好合理,又提到老婆最近在社交網站呻沒機會與囝囝單獨拍照,諾㦤就笑她在屋企不化粧而不願與囝囝拍照而已。有指小春雞似女仔,諾懿笑謂︰「希望豬年生個女湊個『好』字啦!」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏