【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鄧麗欣寧願拍戲唔拍拖

發佈時間: 2017/10/11

鄧麗欣(Stephy)今年事業發展相當順利,不過愛情方面卻令旁人替她心急,而Stephy有感當下最緊要活得開心。至於與方力申的緋聞傳完又傳,她只怪外間太容易相信不實的報道。

鄧麗欣及楊諾思等昨日現身鑽石山,出席《愛.女孩》鉛筆捐贈活動開幕禮,最近Stephy同時為三部電影宣傳,昨日抱恙出席的她談到三套主演的電影《空手道》、《女士復仇》及《藍天白雲》分別入選亞洲電影節,Stephy表示高興︰「我都覺得係豐收嘅一年,其實幾部戲都係早年拍,當時諗係播種期。」

事業喜見成績,偏偏愛情失意,她表示︰「世界係公平嘅,無諗咁多,開心咪得囉。」今個月15號是Stephy34歲生日,生日願望會否是搵個男友?Stephy認真表示︰「係都畀咗套戲先啦,暫時寄情工作,成績好啲先諗拍拖,好似細個有獎勵咁,有成績就有得獎勵自己,成績唔好就唔可以分心。」

澄清無同方力申復合

提到之前網上傳出她和方力申復合,甚至計劃明年結婚,Stephy笑謂︰「我仲以為咁假無人信,但係原來好多人信以為真,有屋企人以為我靜雞雞收埋唔講,好搞笑。反而唔係咁多人問我,可能驚係真,我想講真係無咁嘅事,報道所寫好多都係舊新聞,點解好似沒完沒了?」Stephy無奈表示這些緋聞她亦控制不來,只希望大家不要再誤信報道就好了。

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:招潤洪