【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

劉青雲唔睇自己舊作

發佈時間: 2017/10/18

劉青雲昨日以宣傳大使身份出席NowTV節目巡禮,與太太郭藹明(Amy)同是愛睇戲的他,就連喜歡的片種也一樣,不過青雲表示現階段冇時間翻看自己的舊作。

劉青雲多來年拍戲無數,不過他表示每逢睇戲只會抱觀眾心態,從來不會邊睇邊想自己如何演繹戲中角色,事關睇戲應該是開心和享受。被問到有哪套劇最鍾意「翻煲」?青雲表示當年做電視台時,在凌晨兩、三點返到屋企,也習慣撳錄影機,裏面有甚麼戲就睇甚麼,睇到自己瞓着為止。他笑言︰「我記得多數係睇《教父》同《的士司機》,睇咗好多次,多到識背。」

那他又會否翻看自己的作品?青雲直言甚少翻睇。「依家唔會睇,等我退休住老人院,無嘢做嘅時候睇,到時會更加客觀同清晰去睇自己做成點樣。」平日在家中他和太太郭藹明都很享受睇戲的時光,因為大家口味差不多,英雄片、愛情片都會睇。

上網睇戲大勢所趨

談到新一代觀眾多數只是上網睇電影或劇集,令到免費電視台更難做,青雲表示︰「咁都無辦法,社會不斷進步,大家都適應,其實呢樣嘢都好影響電影票房,不過呢個係大勢所趨。」青雲坦言本身不喜歡用手機睇戲,始終熒幕太細,他還是覺得大銀幕睇戲才夠震撼。

採訪︰Pauline

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏