【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

翠如澄清未有婚期

發佈時間: 2017/10/20

年尾又是派發成績表的日子,黃翠如憑《使徒行者2》更被吹捧成今年視后大熱人選,與此同時,曹永廉在社交平台指她已婚,如果屬實可算是雙喜臨門。

黃翠如、苗僑偉(三哥)、袁偉豪等演員前晚出席《使徒行者2》慶功宴,現場更宣布內地視頻國粵雙語播放量達19億,而無綫跨平台收視最高29.3點,超過190萬人收看。翠如表示該劇最感動的是有很多網民讚她演技有進步,甚至對她改觀,至於被三哥睇好問鼎視后,翠如直言不敢諗,只希望慢慢建立自信心。

對於曹永廉「爆響口」指她已與蕭正楠結婚,翠如也一頭霧水︰「唔知點解阿廉講埋啲無聊嘢,又攞番啲嘢出嚟講。」問到二人明年是否有婚期,翠如甜笑說︰「你哋幫我chur下啦!(恨嫁?)我會貼住阿廉把口,成日講唔關事嘅嘢。(會否公開宣布婚訊?)未有諗到呢啲呀。」

袁偉豪撑王浩信稱帝

另外,袁偉豪則獲三哥睇好做「視帝」,他反而睇好王浩信。「因為佢今年都有三套劇出街,近年都嘗試咗好多唔同嘅嘢,演出方向轉變都好大。如果今年自己有份提名,個氣氛都會幾好。」談到馬國明於大結局現身,似為開拍第三輯留下伏綫,袁偉豪稱還未睇大結局,又表示希望有機會再參演。

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏