【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

年年攞獎唔健康 祖兒睇好衛蘭接棒

發佈時間: 2017/11/01

四台音樂頒獎禮將於12月中展開,今年沒有新歌的容祖兒,之前一直猶豫是否會出席一、兩個頒獎禮撑場,昨天她終於落實將缺席所有頒獎禮,不去競逐獎項的她,就睇好衛蘭可以在音樂頒獎禮上大放光彩!

容祖兒和周柏豪昨日出席家電品牌活動。談到今年樂壇提早在12月中開始派發成績表,今年未有新歌推出的祖兒,更宣布將首度缺席四台頒獎禮,藉此讓自己休息一下。

問到可擔心女歌手獎斷纜?她苦笑謂︰「唉!其實年年係自己都好唔健康,仲好似阻住地球轉咁,既然今年無歌就無需要諗咁多,唔通一世賴死唔走咩?」問到今年睇好哪位女歌手可以接她棒?祖兒表示睇好衛蘭,覺得她唱歌好聽,今年亦很努力。

此外,祖兒透露與蔡卓妍(阿Sa)和鍾欣潼(阿嬌)組成的「龍虎豹」將於日內一齊拍廣告,她坦言已幾個月沒有見阿嬌了,問到是否阿嬌掛住拍拖?祖兒立刻投訴阿嬌和阿Sa重色輕友。「往年阿Sa都會約我一齊去萬聖節party,今年佢唔約我,咁我咪返屋企囉!」

柏豪讚翠如夠專業

另外,周柏豪提到劇集《使徒行者2》拍檔袁偉豪力撑黃翠如演技,柏豪亦大讚翠如專業。「佢演技好好又好專業,就算要佢連踩九日,無論幾攰,一埋位就非常專業,好捱得。」柏豪稍後舉行巡唱,除了請翠如做嘉賓,也有意邀袁偉豪一齊演唱。

採訪︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏