【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

大埔暖笠笠 $78櫻花蝦味噌拉麵

發佈時間: 2017/11/06

大埔市中心是沒有牛的,不過就卧虎藏龍、美食雲集,屬低調的掃街勝地。秋風送爽,又到了吃日本菜的季節,先帶大家歎熱騰騰的拉麵,新鮮當造的刺身,再為你介紹新潮玩味泰國菜,還有人情味魚蛋粉店,暖身又暖心。

$72姬達摩辛辣拉麵(麵屋元祖達摩)

太和路是馳名食街,最近又有一餐廳進駐。麵屋元祖達摩開業僅4個月已有不錯口碑,更已儲下一群熟客。「達摩」是日本的許願公仔,當地人會在許願時畫上左眼,願望成真後畫上右眼。負責人Sam指︰「我哋喺公仔上面寫『堅持』兩個字,都係代表我哋對食物質素嘅堅持。」

從取名已充滿日式味道的麵屋元祖達摩,有日本師傅當顧問在背後指導,Sam亦曾於香格里拉大酒店工作,並在酒店認識了現在的顧問,店內拉麵的成分配方就是源自該位日本師傅,來頭不小。

店內最吸引莫過於其高質自家製拉麵湯底,用打碎的豬骨頭熬足8小時至湯底「起膠」,Sam指︰「湯要夠黏身先可以黏住啲麵,有客會覺得湯太稠,但其實呢啲全部係骨膠原嚟。」不但湯底製作認真,店內服務亦毫不馬虎,拉麵的麵質、軟硬度、湯底的濃度,全都任君選擇;搶眼位還有3款「人吃人愛」的叉燒,豚腩叉燒、豚肩叉燒和豚角煮,無論你喜歡厚、薄、肥、瘦,都一定會找到心頭好。

麵屋元祖達摩

地址:大埔太和路15號太和中心地下12號舖

電話:2361 1112 / 2361 1116

營業時間:星期一至日,12nn-10pm

$148 活北寄貝刺身(鮨一日本料理)

還記得較早前在FB紅爆,尖沙咀鮨一日本料理出品的千層海膽飯嗎?別以為高質的日本菜只能在尖沙咀找到,今次來到大埔本店,這邊開業3年多,刺身由日本直送,加上師傅用心處理,絕對有質素保證。負責人Carl認為︰「力不到不為財,差啲就係差啲。」以招牌之一活北寄貝刺身為例,Carl指︰「其實食物質素好睇師傅操守,有啲師傅貪方便,2、3日前開定晒啲貝類,但貝類一死,肉質就會變硬。」

除了製作用心外,小店更充滿人情味。雖然食物質素高,但Carl一直堅持小店規模經營為的就是保持服務質素,他說︰「好老實講,擴充咗一定難好似而家咁,照顧每一個客人需要,我覺得依家規模係最好,我哋都唔想流水作業,依家我哋就算入啲成本高啲嘅貨,可以比出面賣得平,擴充咗一定做唔到呢樣嘢。」Carl認為大埔店做的是街坊生意,除了價錢公道,他更會耐心教導客人食日本菜,讓客人愈來愈「識食」。

鮨一日本料理

地址:大埔翠怡街3號翠怡花園16號舖

電話:2656 6634

營業時間:星期一至日,12nn-3pm,6pm-11pm

$128 青芒大俠大戰翠兒小雞(木船)

從前的大埔只有茶餐廳、鄉土食店、本地街頭小食,最近就連新派泰菜亦落戶這區。集型格裝修與玩味食物的泰菜館「木船」,老闆之一Max除了開泰菜館,還有海鮮酒家、雞煲店、韓國咖啡餐廳等近10間餐廳。經常與客人接觸交流,Max熟知飲食潮流風向︰「韓風真係洩咗氣,我哋間韓菜館已經無以前咁多人,反而另一間泰菜館愈來愈多後生仔食,所以開多一間。」飲食潮流觸覺敏銳的Max說。

「咁多年,做來做去都係嗰幾味,點樣打入後生仔市場呢?」Max開宗明義,不做正宗泰國菜。40、50款泰菜,大部分都融入港式、韓式、西式等元素;食物不拘一格,賣相乍看像西菜,皆因擺盤偏西式。愛新鮮感的,來到一定吃得很開懷。

木船

地址:大埔太和路34號翠怡花園地下

電話:2666 0687

營業時間:星期一至日,7am-10pm

$28 自製魚蛋河粉(廣成麵家)

「廣成麵家」在大埔有30多年歷史,區內街坊食過皆讚。王森幼子、第二代傳人王贊強自17歲回舖頭幫忙,跟爸爸共事20多年,從最初幫頭幫尾的小子,變成承傳父親手藝的大師傅,做魚蛋、墨魚丸、包雲吞、炒辣椒油無一不曉。「做咗咁耐,依家梗係熟手,但諗起最初劏魚起肉,真係好難,成日整爛啲魚肉。」他說。

得爸爸教導,強哥多年來手勢如一,做魚蛋嚴選海南門鱔,貪其肥大、肉質鮮嫩,而且富膠質,配搭油份多的䱛仔,一朝早要劏魚起肉攪拌調味手唧定形等,工夫多多,魚蛋大小不一,凸顯是手造,魚蛋味濃、軟中帶彈。剩下的魚骨會炸香,再配搭豬骨熬湯,份外鮮甜。

廣成麵家

地址:大埔寶鄉街46-52號地下

電話:2653 1338

營業時間:星期一至日,6:30am-1am

撰文︰何美澄

協力︰Carol

攝影(部分)︰林良明

插畫︰何樂

編輯︰余運慶

設計︰招潤洪