【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

紅館首場 草蜢約定2085火星開騷

發佈時間: 2017/11/07

闊別紅館三年的草蜢,前晚再踏紅館舞台舉行世界巡迴演唱會香港站首場,其中,傷癒不久的蔡一智整晚更表現落力,勁歌熱舞毫無難度。

「草蜢三子」蔡一智、蔡一傑和蘇志威前晚以一曲《年輕的聲音》揭開個唱序幕,之後以勁歌《夜是跳舞版》炒熱氣氛。唱完一輪快歌,蘇老闆跟歌迷說︰「不經不覺,已經有三年無喺紅館睇觀眾坐滿席嘅場面。」之後草蜢齊齊大派飛吻和講「I Love You」,三子更即興與觀眾一齊玩人浪。

之後,三子與女舞蹈員有火辣演出,某些動作更屬兒童不宜,其後蔡一智表示︰「今日唱咗好多歌係關於時間同選擇,將來大家係有得揀就係快樂。快樂有三件事,第一就係有自己想做嘅事、第二係有值得愛嘅人、第三係有夢想。我想講草蜢都有個夢想,就係喺宇宙另一邊開演唱會,去到2085年草蜢就喺火星開演唱會。」

阿傑chok傷無礙演出

三子完騷後受訪,傑仔表示之前已預告今次有88%跳舞,他解釋臨開騷前不慎扭傷肩膊,其實是「Chok」傷,但已無大礙。阿智被問到腰傷如何?他得戚地反問︰「你哋覺得我有問題咩?我仲做咗好多次彎腰,見到啲兔女郎無晒事,成個人直晒。」

此外,傑仔其中一個全黑裙造型,他表示以往草蜢開騷都會唱一首歌送給師傅梅艷芳,今次揀了阿梅的《心窩已瘋》,相信師傅會知道他們時刻都會掛住她。

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:招潤洪