【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

入行30年零緋聞 歐陽震華自嘲無面

發佈時間: 2017/11/08

無綫50集台慶劇《誇世代》前晚首播,一班演員歐陽震華(Bobby)、田蕊妮、邵美琪、森美及龔嘉欣等,拉隊到Bobby的中菜館開兩圍,邊食飯、邊睇電視。

Bobby前晚率先到菜館準備,笑言親友都訂位食飯,但是來看明星。他說劇集拍了半年,難得大家合作得很開心。「我負責搞風搞雨,我入行30幾年都無乜緋聞,唉!死條心啦,我真係無晒面,好渣!」

想《壹號皇庭》再埋班

談到最近重播《壹號皇庭》,Bobby稱當年已是緋聞絕緣體,他笑謂︰「我事業為重嘛,邊得閒做無謂嘢?係都揀陶大宇啦,就算大宇唔要,唔通我執手尾咩?(你輸在少頭髮喎!)頭髮唔代表乜,阿姐都咁Like家英哥,同蘇永康比我都輸啦……連當年黎耀祥個樣都好過我。」Bobby坦言自己很想與《壹》原班人馬再合作,但奈何大多演員已經離巢。「個個走晒,得我磨爛蓆啫!」

田蕊妮和吳業坤(坤哥)多次合作,問坤哥與阿田下一套劇會否想演情侶?阿田笑言初入行時曾遭前輩撩,豈料入行廿多年後,每日開工卻遭坤哥調戲,她更高呼︰「娛樂圈變咗好多,姐姐受不了,所以我要放長假。」當坤哥想反擊是向Bobby學習,卻遭對方踩多腳︰「你做了幾年,個個月有緋聞,但聽聞全部都係食死貓,哈哈!」

坤哥直言夠膽跟阿田演情侶,又說要研究阿田的嘴形,令阿田哭笑不得。問坤哥可擔心被阿田老公杜汶澤打?他說︰「我係專業演員,又唔會非禮佢。」阿田笑言若與坤哥拍咀戲,便會切腹自盡,在片場發生命案。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏