【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

千嬅為荷蘭女歌迷 哭崩舞台

發佈時間: 2017/11/09

將於12月底在紅館舉行跨年演唱會的楊千嬅,前晚於會展舉行拉闊音樂會,大演音樂劇。除了千嬅父母、弟弟、老公丁子高等捧場外,王菀之、吳業坤、陳柏宇、On仔@C AllStar及顏卓靈等更輪流出場做嘉賓。

在音樂劇中,On仔與顏卓靈飾演一對拍拖到拉埋天窗的情侶,台上出現一個抱住公仔的小男孩,千嬅拖住小男孩坐低唱《野孩子》,千嬅問臨落台的小男孩︰「你係咪有句嘢同我講?」小男孩大叫︰「請你滾落去。」令千嬅及全場大笑。

在音樂會尾聲,工作人員遞上一封信,千嬅一邊讀一邊灑淚,原來該信是由千嬅一位荷蘭女歌迷GiGi的母親所寫,信中稱GiGi早年因開腦手術失敗而昏迷,直至一個月前GiGi醒來,重新學寫字時,第一個能寫出就是「楊千嬅」三個字,千嬅讀到此處已淚崩,要深呼吸後才能繼續,她祝福GiGi早日康復,最後以一首《楊千嬅》為音樂騷畫上完美句號。

盼Torres學懂獨立

完騷後,提到那封女fans的信,千嬅表示︰「商台喺FB集結好多歌迷嘅信,拎咗其中一封,其實唔止呢位fans,之前我做探訪,都有好多歌迷令我印象好深刻,每個人都有自己嘅故事,好令人感動。」千嬅答應會回信及拍片為對方打氣。

另外,提到李克勤早前表示有意送兩個仔去軍校受訓,千嬅認為︰「每個父母要求唔一樣,我個仔仲細,揀咗一間啱嘅學校畀佢,佢依家讀國際學校,佢由唔識打籃球到學識,雖然返到屋企隻腳損晒,又試過畀人推跌,我都畀佢自己學習去解決問題。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏