【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

女友嗌未婚夫 鄭嘉穎當講笑

發佈時間: 2017/11/10

早前社交網流出一條陳凱琳(Grace)的片段,片中她自爆有未婚夫,令人聯想到她已認定男友鄭嘉穎為結婚對象。

嘉穎昨日出席手錶品牌活動,對於女友此言感到驚訝,並反問︰「係咪我?佢講下笑啫,希望佢係講笑,因為講嘅應該唔係我。」被問到是否已訂婚,嘉穎認為不用訂婚,理由是有些人因為某些原因不可以結婚,所以才訂婚。

他又覺得女友不算恨嫁,當然如果她視自己為未婚夫就一定開心,但要了解清楚她所指是誰,記者笑問是否被叫老公會更開心?嘉穎說︰「呢個只係一個稱呼,結婚係一個儀式,最重要兩個人嘅關係。(已超越婚姻嘅關係?)應該話關係好好。」

之前Grace曾提過會與嘉穎去旅行,結果只是她相約朋友去,她亦曾在IG透露想過新生活,而二人最近又少見面,令人聯想到他們的關係起了變化,對此嘉穎解釋,待女友忙完台慶才結伴去旅行,但不肯透露目的地。

撰文︰Pauline

編輯:黃卉彤

設計:梁政敏