【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為開跨年騷 千嬅預告缺席頒獎禮

發佈時間: 2017/11/10

港台為紀念「十大中文金曲」踏入40周年,製作特備節目《金曲40.大講堂》,前晚更邀得楊千嬅與近200位城大學生作分享。繼容祖兒後,千嬅亦宣布今年將缺席所有樂壇頒獎禮。

講座開始前,大會宣布《十大中文金曲頒獎禮》定於12月17日舉行,本年更特設「金曲40全球傑出歌手獎」,該獎項將於明年1月4日假九展舉行的「我和你音樂會」上頒發,前晚大會更即場聯同千嬅呼籲一眾樂迷踴躍投票。

唔畀囝囝睇騷

早前容祖兒預告將缺席樂壇頒獎禮,千嬅前晚直言自己也不會出席,事關她於聖誕在紅館舉行跨年演唱會已忙個不停,她笑言︰「港台喺1月4日舉行音樂會,我都未必去,開完咁多場騷腳軟㗎,之前一晚唱完返到屋企都腳軟啦。」

開騷時剛巧囝囝Torres放聖誕假,但千嬅表示不打算叫老公丁子高帶囝囝去紅館。「我覺得小朋友應該簡單啲好,唔好咁快畀佢出鏡。(你睇小春帶個仔上真人騷睇到喊喎!)睇人咪好囉!小小春叫小春唔好變老,自己又喊埋一份。」她直認看到這些畫面會很肉赤,再者認為個仔還小,人生不用行得太快。

採訪︰Pauline

編輯:林梓添

設計:K