【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

老公喺屋企 王菀之唔敢唱情歌

發佈時間: 2017/11/10

王菀之(Ivana)昨日舉行音樂體驗會,將以往的歌用另一種形式去分享,不過她說甚少在老公Eric So面前唱歌,因為會有少少怕羞。

Ivana坦承一直對音樂質素有要求,加上本身是音樂創作人,由創作、錄製到後期,很多細節位都會力求完美。「大家平日聽歌可能未必留意到好多細節,透過今次分享會,可以畀大家更了解音樂,從而聽到音樂嘅另一種感覺。」

問到老公Eric So可會一齊交流音樂?Ivana笑言老公聽音樂比較簡約,最愛聽The Beatles。她甜笑地補充老公都會聽她的歌,不過Ivana自爆平時在家中反而很少唱給他聽︰「我怕羞呀!盡量等佢唔喺屋企先練歌,不過每次錄完新歌都會第一時間畀佢聽,佢有時聽完會唔出聲囉!」

夢想做導演拍戲

Ivana又透露最近有兩首新歌,其中一首歌的MV會由老公做導演,自己做女主角。她說︰「有日拎咗新歌嘅Demo畀佢聽,佢聽完後有晒畫面,立刻畫咗出嚟。」她坦言今次他們以導演和女主角的身份合作,感覺有點複雜,更笑言在拍攝過程中會完全聽他話,那老公又在甚麼時候聽她話?Ivana甜笑謂︰「叫佢飲水囉,佢平時好少飲水。」她坦言有個夢想就是做導演,拍一部自己喜歡的電影。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

設計:K