【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

林夏薇新劇後閉關造人

發佈時間: 2017/11/14

無綫新劇《十二傳說》昨日進行試造型,該劇由蕭正楠(Edwin)夥拍林夏薇(薇薇)和劉佩玥主演。薇薇提到與富商Jason結婚已兩年,婚後生B計劃一拖再拖,她決定拍完這套劇便積極造人。

林夏薇昨日透露,拍完這套劇將會暫時休息積極造人。她說︰「唔好講到我好似告別唔做咁,我只係休息下,我每次拍劇就會百分之二百投入落去,所以想喺家庭生活上取番個平衡。(一開工就同老公保持距離?)又唔係,不過好多時拍劇日夜顛倒,連見面嘅機會都少。」

問到是否老公有微言?她說︰「應該係我覺得慚愧,好多時朋友聚會,大家講起做媽媽嘅話題我都跟唔上,朋友都叫我快啲生,咁我見佢哋又真係好開心!」蕭正楠打趣拍攝時可能她已傳來好消息,又笑言屆時一定要搵她留倩影。談到女友黃翠如聖誕節約女友人去旅行,慘遭女友「賣甩」的Edwin笑說︰「佢要報仇,因為之前我同黎耀祥佢哋去咗拍《公公出埠》,玩得好開心。」

黎燕珊加入TVB

至於首次拍無綫新劇的黎燕珊表示,最開心是同劇有邵氏的同學歐瑞偉,會叫他做「盲公竹」帶她盡早融入這個大家庭。該劇內容集齊懸疑、詭異題材,有宗教信仰的黎燕珊表示信鬼,但卻不害怕。

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏