【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳凱琳澄清無打尖登機

發佈時間: 2017/11/15

陳凱琳(Grace)最近丟低男友鄭嘉穎,陪父母及胞弟去日本旅行,不過上周末Grace一行四人到機場check in時,被指疑享有特權,毋須排隊就可以優先登機。

陳凱琳昨日出席一個頒獎禮,被問到是否check in有特權?她解釋︰「其實我買咗U-BIZ(Business class),U-BIZ喺香港機場的確可以享有優先辦理登機手續及登機。」Grace表示難得與家人度假,她負責機票住宿,可惜家姐未能放假一齊享受家庭樂,Grace說︰「上次一家人去旅行已經係好多年前嘅事喇,雖然家姐放唔到假,不過細佬就充當我哋導遊,全程佢負責上網搵好去處。(今次賣甩男友鄭嘉穎?)其實今次一早計劃同家人去,遲啲再同佢去,依家plan緊聖誕一齊去熱帶地方。」

之前Grace曾表示希望將來可以在熱帶地方舉行婚禮,問到會否即興結婚?她笑謂︰「一定唔會!」

台慶晚裝包上頸

談到昨天一身打扮頗性感,Grace高興表示媽咪都讚條裙靚,還提議她在台慶當晚可以這樣穿,不過Grace透露台慶會穿高領晚裝,她說高衩款式依然很搶眼,又說不同場合就展露不同的綫條來迎合。那嘉穎是否滿意她的身材?她坦言男友略嫌她的身形單薄,但最緊要健康。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏