【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《我愛EYT》阿Bob震肥腩跳唱《狂野之城》 觀眾︰嚇到個心離一離

發佈時間: 2017/11/17

阿Bob(林盛斌)前晚現身無綫《我愛EYT》,化身「肥版」郭富城惡搞90年代金曲《狂野之城》,最正是他抄足城城十年前的個唱舞衣。當年郭天王騷肌型到爆,今次阿Bob卻震肥腩玩破格。不少人寸爆他將T-Back貼心口太低俗;有網民則力撑他夠放要畀Like!

前晚,王祖藍領軍台慶劇《老表,畢業喇!》眾演員包括阿Bob、細細粒(陳嘉佳)、郭晉安及泰臣等亮相《我愛EYT》,全晚焦點落在阿Bob身上。

一身肥肉的他,罕有地在電視觀眾前露兩點,化身肉騰騰的「Bob富城」演繹《狂野之城》,其鬆弛腩肉令畫面的笑點大增,即時令現場人士起哄。不過,全無跳舞底子的阿Bob落力跳唱勁有heart,令演出短片於網上瘋狂洗版。

獲無綫配合玩大啲

其後,阿Bob在幸運星環節僅取走四萬獎金,卻失去價值十萬元的名貴房車。事後,不少網友翻loop其演出,取笑他騷肥腩玩惡搞超重口味;有人則大讚他跳得好睇又好笑。

昨午本報聯絡阿Bob,他謙稱其扮嘢技巧不及祖藍等高手︰「我扮嘢sense唔強,但今次公司畀到舞蹈員,所以玩大啲。之前排咗兩次,演出時好緊張,好彩dancer們都話我Live時跳得最好!」他又指汪明荃及鄭丹瑞都有讚好,又聲言要感激網友意見。阿Bob說︰「網上有讚有彈,有人叫我畀心機,有人話好肉酸,多年來我都無所謂,最緊要有效果。」提到失落房車大獎,阿Bob則處之泰然,強調只是意頭嘢,有luck已足夠。

撰文︰Steven、Pat

協力︰Jenni

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon