【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

湯寶如開騷 遺憾學友撞期缺席

發佈時間: 2017/11/17

湯寶如(湯記)前晚在九展舉行入行25周年演唱會,昔日拍檔周慧敏、曹永廉及校長譚詠麟等到場支持及擔任表演嘉賓,不過湯記最遺憾未能邀得張學友現身合唱《相思風雨中》。

湯記在台上表示上次開騷是五年前︰「咁就25年,估唔到時間過得咁快,你哋邊個上次有嚟睇20周年演唱會?」沒有學友出現,湯記找來曹永廉合唱《相思風雨中》,兩人互相鬥嘴十分搞笑。其後黃翊和黎瑞恩上台,湯記重提五年前做嘉賓的趣事︰「嗰時你唔小心喺樓梯仆倒,所以今次為咗你特登無整樓梯,慳番晒成本。」到尾聲,壓軸嘉賓譚詠麟出場,他說︰「與湯記雖然喺寶麗金年代未合作過,但寶麗金年代嘅人就係自己人,所以湯記叫到,一定到。」

期待再踏紅館舞台

湯記完騷後受訪,表示很多謝一班朋友來做嘉賓︰「開始做呢個騷時,個個都係一打電話就無say no,不過遺憾請唔到張學友,因為佢要走Tour。」她又表示明年會推出新歌,希望挑戰自己唱不同類型的歌。問到可會考慮入紙紅館開show?她表示︰「儲多啲歌先,紅館係每個歌手都想做到,其實上次20周年都幾博,做到紅館已對自己有交代。」

撰文︰Pauline

編輯︰林梓添

美術︰顏玉玲