【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳瀅避談住3000萬豪宅

發佈時間: 2017/11/22

陳瀅、溫碧霞(Irene)、衛詩雅及楊秀惠等昨日現身黃埔出席時裝雜誌頒獎禮。一直與何雁詩同住的陳瀅,最近有傳她獨自搬入3000萬豪宅,對此她強調還未買得起,但就希望能早日置業。

陳瀅對於獨自搬入3000萬豪宅的傳言,她直言︰「自己買唔起,依家都係租樓,住邊度就唔講,希望下年買到樓。」陳瀅表示將會放兩個月假返溫哥華探家人,並希望在當地買樓給外婆住︰「當地樓價無香港咁貴,而且升值能力都ok,暫時預計買一間幾十萬加幣嘅屋,喺嗰邊買到樓都好,如果喺香港買到就更好,但睇嚟都要努力做多幾年嘢先。」

衛詩雅呻供樓難

另外,溫碧霞透露聖誕將與家人到峇里度假,又趁機為內地市場影一輯寫真,Irene表示︰「寫真會寫我內心,亦會有泳衣照,比較生活化。」至於衛詩雅大呻難以還樓債,最近更密密接戲沒有時間休息,她表示︰「原來買樓係咁大壓力,仲要諗出年點供,因為買樓花,要過兩年先可以租出去,依家同公司講,我兩、三日無得瞓都唔係問題。」

撰文︰Pauline

編輯:林梓添

美術:梁政敏